Mamy nadzieję że uda nam się odpowiedzieć na Twoje pytanie szybko i z pomocą zagadnień o które pytali już wcześniej nasi Klienci.

image

Czy mogę zobaczyć produkty na żywo?

Niestety nie, nasza firma nie posiada salonu. Ilość oferowanych produktów zajęłaby obszar większy niż powierzchnia sklepu Ikea. Istnieje jednak możliwość odbioru zamówienia osobiście w naszym biurze w Katowicach. W tym celu wybierz sposób dostawy "Odbiór osobisty" podczas składania zamówienia.

image

Czy mogę otrzymać fakturę?

Oczywiście! Z uwagi na profil naszej firmy, każdy Klient otrzymuje Fakturę zakupową zaraz po wysyłce zamówienia. To Ty decydujesz w chwili składania zamówienia na jakie dane ma być wystawiony dokument. Po złożeniu zamówienia, nie ma możliwości zmiany danych z osoby fizycznej na firmę jeśli podczas składania zamówienia nie został podany numer NIP. Podstawa prawna Ustawa o VAT Art 106b.

image

Kiedy otrzymam fakturę?

Dokument sprzedażowy zostanie przesłany na wskazany w zamówieniu adres email, zaraz po wysyłce zamówienia. Nie ma możliwości wystawienia dokumentu sprzedaży przed wysyłką. Wyjątkiem jest wystawienie faktury zaliczkowej jeśli otrzymaliśmy wcześniej wpłatę i planowana jest odległa data realizacji zamówienia.

image

Gdzie mogę odebrać zamówienie osobiście?

Złożone zamówienie możesz odebrać w naszym biurze, zgodnie z datą realizacji wskazaną na karcie produktu lub drogą sms/email. Adres odbioru Decolab24.pl
Aleja Korfantego 191 Budynek A
40-153 Katowice

image

Kiedy otrzymam zamówione produkty?

W celu określenia daty realizacji wejdź na kartę produktu i zapoznaj się z przewidywaną datą wysyłki. Po złożeniu zamówienia, wyślemy SMS na twój numer telefonu oraz na adres email, dokładną datę planowanej wysyłki. Wejdź na dedykowaną podstronę tutaj i dowiedz się o zasadach realizacji zamówień.

image

Jak mogę zapłacić za zamówienie?

Nasz sklep oferuje takie płatności jak:
- tradycyjny przelew bankowy
- szybka płatność PayU (e-przelew, karta płatnicza)
- Raty Pay
- odroczona płatność PayPo
- płatność za pobraniem.
Nasze biuro nie posiada terminala płatniczego ani możliwości przyjmowania gotówki, więc jeśli zdecydowałeś się na odbiór osobisty zamówienia, musi ono zostać wcześniej opłacone. Więcej informacji o płatnościach przygotowaliśmy na dedykowanej stronie, którą znajdziesz tutaj.

image

Co z dostawą, jeśli nie ma mnie w domu?

Kurier skontaktuje się z Tobą w celu umówienia dostawy (choć nie ma takiego obowiązku). Jeśli tego nie zrobi powinien zostawić wiadomość (SMS lub e-mail) o ponownym terminie dostawy. W tej sytuacji najlepiej jeśli skontaktujesz się z firmą kurierską / kurierem doręczającym przesyłkę i umówisz inny termin doręczenia. Koszt wysyłki zamówienia obejmuje dwie próby doręczenia.
Zobacz podstronę w tym temacie tutaj.

image

Czy muszę ponieść koszty w razie nie odebrania przesyłki pobraniowej?

Tak, wynika to z zawarcia umowy sprzedaży zawartej na odległość. Do momentu trwania takiej umowy, wszelkie koszty wynikające z niewywiązania się przez Kupującego z tej umowy muszą zostać przez niego pokryte.

14 dni na zwrot

14 dni na zwrot zakupów

Otrzymałeś towar i nie jesteś zadowolony? Nie martw się, masz 14 dni żeby podjąć ostateczną decyzję a nawet jeśli się rozmyślisz, pomożemy Ci w realizacji zwrotu.

Formularz zwrotu

Wypełnij formularz

Wypełnij szybki formularz on-line, to oszczędność czasu i łatwość organizacji.

Przejdź do strony zwroty

Przygotuj paczkę do zwrotu

Wyślij paczkę

Wybierz nadanie we własnym zakresie lub z naszą pomocą w organizacji transportu.

Zwrot środków

Oczekuj na zwrot środków

Jak tylko otrzymamy zwrot, środki wrócą do Ciebie w 48h.

image

Czy mogę anulować zamówienie, którego jeszcze nie dostałam/em?

Tak, jeśli dokonujesz zwrotu jako Konsument. W tym celu wyślij do nas formularz zwrotu. Pamiętaj, iż w przypadku Twojej rezygnacji, kiedy towar został już do Ciebie wysłany, masz obowiązek pokrycia kosztów wysyłki.

image

Od kiedy liczony jest czas na zwrot towaru?

Za dzień przyjęcia towaru uznaje się dzień doręczenia go przez firmę kurierską. Niezależnie kto, kiedy i czy otworzył paczkę aby zapoznać się z produktem, od tego momentu liczy się 14 dni kalendarzowych na zwrot.

image

Kto płaci za zwrot towaru?

Za przygotowanie do wysyłki oraz opłacenie kosztów dostarczenia do sklepu odpowiedzialny jest Kupujący czyli Ty. Nasz sklep zwróci natomiast koszty wysyłki poniesione przez Ciebie podczas składania zamówienia (bez usług dodatkowych, jak koszt opłaty pobraniowej).

image

Czy muszę dokonać formalnego zwrotu jeśli nie odebrałam/em przesyłki pobraniowej?

Tak, jest to niezbędne do zakończenia trwania umowy zawartej podczas złożenia zamówienia. W razie braku takiego oświadczenia, umowa nadal trwa co naraża Cię na wszelkie wynikłe z tego faktu koszty dodatkowe (magazynowanie Twojego towaru, ponowne koszty wysyłek i obsługi, itp.). Artykuł pomocniczy tutaj.

image

Dlaczego mam ponieść koszty zwrotu uszkodzonego towaru?

Koszty zwrotu towaru ponosi Kupujący niezależnie od stanu produktu, który chce zwrócić. W innym przypadku możesz skorzystać z prawa do wymiany/naprawy produktu niezgodnego z umową, wtedy to my pokryjemy koszty wysyłki i dostarczenia do Ciebie pełnowartościowego produktu. Podstawa prawna Prawa konsumenta Art 43d.

image

Jakie koszty wysyłki zostaną mi zwrócone w przypadku zwrotu 1 z 2 produktów?

W przypadku zwrotu części zamówienia, nasz sklep zwróci różnicę wynikającą z ceny wysyłki towarów, które nadal u siebie pozostawiłeś/aś. Np.:
- kupiłeś 2 lampy, koszt wysyłki sztuki to 19 zł po dodaniu drugiej wzrósł do 29 zł. Ty odsyłasz 1 sztukę. Zwrócone zostanie 10 zł
- kupiłeś 2 lampy, koszt wysyłki obu sztuk to 19 zł. Ty odsyłasz 1 sztukę. Sklep nic nie zwraca.

image

Czy wartość kwoty do zwrotu może zostać obniżona?

Jest taka możliwość ponieważ "Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru, (...)". Z naszego doświadczenia będzie to:
- zainstalowanie lampy np. do sufitu (pozostawiając na niej ślady tynku, zadrapania wynikłe z instalacji, itp.).
- użytkowanie stolika na którego blacie pozostały rysy, zalania, brud.
- użytkowanie krzesła na którym pozostały ślady dłoni (zabrudzenia), zarysowanie siedziska, itp.
- dostarczenie zwrotu niekompletnego w części (brak śrub, innych elementów).
- dostarczenie zwrotu uszkodzonego ze względu na złe zabezpieczenie w transporcie

image

Dlaczego firma* nie może dokonać zwrotu?

Każda firma, ze względu na profesjonalny charakter działania, uznawana jest za strukturę która jak każdy podmiot gospodarki podlega większej ekspozycji na ryzyko własnych decyzji. Dotyczy to zarówno sprzedawcy (który podejmuje ryzyko produkcji, zatowarowania, promocji, itd.) w takim samym stopniu jak kupującego, w sobie przewidzianym celu biznesowym.
Dla zachowania równowagi pomiędzy przedsiębiorcami (w odróżnieniu do Konsumentów) za różnicę można uznać:
Odmienne celu zakupu: Firmy zazwyczaj kupują w celach biznesowych. Produkty mogą być wykorzystywane w świadczeniu usług, co może prowadzić do wyższej niż standardowo przewidzianej eksploatacji.
Ryzyko nadużyć: Firmy mają większą zdolność do wpłynięcia na sztuczne kreowanie popytu i wykorzystanie produktu do manipulacji rentownością sprzedawcy.
Wielkość zamówień: Firmy zazwyczaj dokonują większych zamówień niż konsumenci. To znacząco wpływa na procesy handlowe oraz logistyczno-magazynowe, które wraz z obsługą takich zwrotów mogłyby zdestabilizować biznes.
* Nie dotyczy zakupów w celach nie związanych z własną profesją ale zafakturowanych dla jednoosobowej działalności gospodarczej.

image

Ile czasu zajmuje reklamacja?

Decyzja co do rozpatrzenia reklamacji - jeśli sprawa nie wymaga oględzin produktu - podejmowana jest przez nas często w ciągu 24-48h. To proces wymiany czy dosłania elementów może zająć od kilku dni, czasem do kilku tygodni jeśli dany produkt jest w procesie produkcji lub dostawy. Prosimy bądź cierpliwy, naprawdę działamy jak szybko to możliwe.

image

Dlaczego mam spisać protokół szkody?

Protokół szkody jest dla nas jedynym dokumentem, który jest uznawany przez firmy kurierskie jako podstawa do złożenia reklamacji w przypadku uszkodzenia przesyłki. Choć nie jest to Twoim problemem, pomagasz nam aby odzyskać część odszkodowania za uszkodzenie, które często nie pokrywa nabycia przez nas drugiej sztuki towaru który do Ciebie odsyłamy oraz ponownych kosztów wysyłki.

image

Czy mogę zwrócić uszkodzony produkt?

Jeśli nie minęło 14 dni kalendarzowych od otrzymania przesyłki a towar nabyłeś/aś jako Konsument, możesz skorzystać z prawa zwrotu. Jeśli te warunki nie są spełnione możesz żądać naprawy lub wymiany na produkt wolny od wad. Odstąpienie od umowy możliwe jest wyłącznie w przypadku braku możliwości naprawy. *Podstawa prawna Prawa konsumenta Art 43d.
*Podstawa prawna Prawa konsumenta Art 43e.

image

Czy produkty mają gwarancję?

Nasz sklep oferuje produkty producentów i importerów, z których część oferuje gwarancję na produkt lub jego elementy (np. LED). Jeśli dany produkt posiada gwarancję, zostanie ona dostarczona w formie papierowej wraz produktem. Jeśli chcesz powołać się na gwarancję, musisz taką posiadać aby znać jej postanowienia i warunki.

image

Reklamacja towaru

Jeśli z jakiegoś powodu Twoja przesyłka uległa uszkodzeniu lub produkt posiada wadę skorzystaj z przygotowanej strony aby dowiedzieć się, jak rozpocząć procedurę reklamacji.
Wszelkie informacje dotyczące Twojego zgłoszenia będą przekazywane na Twój adres e-mail lub telefonicznie poprzez nasz Dział Reklamacji.

Przejdź do strony reklamacje

image

Kiedy otrzymam zamówione produkty?

W celu określenia daty realizacji wejdź na kartę produktu i zapoznaj się z przewidywaną datą wysyłki. Po złożeniu zamówienia, wyślemy do Ciebie SMS oraz email z planowaną datą wysyłki.
Przykładowy nagłówek wiadomości "[Decolab24.pl] Zamówienie: #0000 przyjęte do realizacji" Jeśli zamówienie zostało już nadane do wysyłki, odszukaj poniższą wiadomości **
Przykładowy nagłówek wiadomości "[Decolab24.pl] Zamówienie #0000 zostało nadane do wysyłki" Sprawdź folder SPAM jeśli nie potrafisz odszukać wiadomości lub skontaktuj się z nami.

image

Dlaczego mogę dodać do koszyka produkty niedostępne?

Taka możliwość istnieje dla produktów, które oczekują na dostawę do magazynu lub wiemy że są w trakcie produkcji. Najczęściej widnieje przy nich data kolejnej dostawy. Jeśli jej nie widzisz, poinformujemy Cię o niej i wtedy podejmiesz decyzję.

image

Kiedy otrzymam produkty o różnym czasie realizacji?

Domyślnie, wysyłka nastąpi kiedy skompletujemy wszystkie produkty z zamówienia. Przykładowo, jeśli pierwszy produkt gotowy będzie za 3 dni a drugi za 7 dni, wysyłka obu produktów z zamówienia nastąpi za 7 dni.

image

Nadal nie dostałem/am zamówienia, co się dzieje?

Przejrzyj wiadomości SMS lub email nadane z naszego numeru, odnajdziesz tam termin planowanej wysyłki ustalony z dnia, w którym złożone zostało Twoje zamówienie.

image

Czy wysyłka jest z wniesieniem?

Dostawa i wniesienie towaru pod drzwi Odbiory przewidziana jest dla przesyłek nie przekraczających 31 kg. Jeśli Twoje zamówienie będzie doręczane na palecie z uwagi na gabaryt oraz wagę, doręczenie przesyłki odbędzie się wyłącznie przed wejście do budynku.

image

Jaki jest koszt i czas dostarczenia paczki?

Koszt doręczenia paczki jest kalkulowany przez nasz system na podstawie ilości wybranych produktów oraz ich gabarytów i wagi. Aby sprawdzić koszt wysyłki zamówienia, dodaj wybraną ilość produktów do koszyka. Czas doręczenia przesyłki przez firmy kurierskie to 24h-48h. Zdarzają się jednak wyjątki z uwagi na sezonowość np. Święta Bożego Narodzenia, kiedy czas doręczenia może się wydłużyć.

image

Co z dostawą, jeśli nie ma mnie w domu?

Kurier skontaktuje się z Tobą w celu umówienia dostawy (choć nie ma takiego obowiązku). Jeśli tego nie zrobi powinien zostawić wiadomość (SMS lub e-mail) o ponownym terminie dostawy. W tej sytuacji najlepiej jeśli skontaktujesz się z firmą kurierską / kurierem doręczającym przesyłkę i umówisz inny termin doręczenia. Koszt wysyłki zamówienia obejmuje dwie próby doręczenia.

image

Czy mogę ustalić godzinę doręczenia?

Niestety ta kwestia leży wyłącznie w dobrej woli kuriera. Żadna z firm kurierskich nie oferuje doręczenia na konkretną godzinę (poza usługami dodatkowo płatnymi). Jeśli chcesz uzgodnić godzinę odbioru, zadzwoń bezpośrednio do kuriera doręczającego lub firmy kurierskiej.

image

Czy mogę złożyć zamówienie zagraniczne przez koszyk sklepowy?

Ze względu na wiele czynników wpływających na koszt wysyłki zagranicznej, takich jak: waga, gabaryt, odległość, firma kurierska, nie jesteśmy w stanie określić automatycznie ceny wysyłki. Z tego powodu wykonujemy indywidualne wyceny w odpowiedzi na zapytania.

Przejdź do strony wysyłki międzynarodowe

image

Jaki jest koszt dostarczenia paczki za granicę?

Koszt doręczenia paczki jest kalkulowany na podstawie ilości wybranych produktów, ich gabarytów, wagi oraz kraju doręczenia. Koszt doręczenia towarów gabarytowych typu: krzesła, meble jest zdecydowanie wyższy niżeli mniejszych paczek np. z oświetleniem.

image

Czy mogę zapłacić za zamówienie za pobraniem?

Niestety nie ma możliwości wyboru opcji płatności w chwili doręczenia przesyłki z powodu obowiązku zakładania konta bankowego w każdym kraju należącym do Unii Europejskiej.

image

Czy mogę otrzymać fakturę 0% VAT?

Tak, każda firma zarejestrowana numerem VAT UE ma możliwość dokonywania zakupów w naszym sklepie w cenach netto. Weryfikacja odbywa się w systemie VIES.

image

Ile trwa doręczenie przesyłki za granicę?

Czas doręczenia przesyłki uzależniony jest od kraju doręczenia. W przypadku dostarczenia przesyłek, które znajdują w bliskiej odległości od Polski czas oscyluje pomiędzy 2-4 dni robocze. Dla zamówień doręczanych np. do Chorwacji lub graniczących Państw czas ten wydłużyć może się do 5-7 dni roboczych.

image

Czy mogę zwrócić towar?

Tak, jeśli nabyłeś produkty jako osoba prywatna lub gdy zakup nie ma charakteru związanego z prowadzoną działalnością zawodową. Więcej informacji na temat zwrotów znajdziesz tutaj.

image

Kto płaci za zwrot towaru?

Za przygotowanie do wysyłki oraz opłacenie kosztów dostarczenia do sklepu odpowiedzialny jest Kupujący czyli Ty. Nasz sklep zwróci natomiast koszty wysyłki poniesione przez Ciebie podczas składania zamówienia (bez usług dodatkowych). Oferujemy swoją pomoc przy organizacji zwrotu przesyłki zagranicznej.

image

Co w przypadku gdy otrzymam uszkodzony produkt?

Jeśli otrzymałeś produkt niezgodny z umową, powiadom nas o tym fakcie natychmiastowo, to bardzo istotne w przypadku zakupów zagranicznych. Poinformujemy Cię, jak prawidłowo przeprowadzić proces reklamacji. Więcej na ten temat tutaj.

.. panel będzie już wkrótce dostępny!

Wpisz temat wiadomości

Napisz w czym możemy pomóc?

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z Klauzulą Informacyjną RODO.

image Biuro sprzedaży:
Al. Wojciecha Korfantego 191 budynek A
40-153 Katowice

image Magazyn zwrotów (jeśli nie ustalono inaczej):
Al. Wojciecha Korfantego 191 budynek A
40-153 Katowice

imageGodziny pracy:
Pon - Pt: 8:00 - 16:00
Sob - Nd: Nieczynne

imageKontakt:
sklep[małpa]decolab24.pl
666 669 559

Koszyk

Koszyk jest pusty

 

Panel Klienta

Panel Klienta

Nie masz konta?
Załóż konto