• Nie mamy żadnego interesu aby wysyłać "uszkodzone" produkty, to dla nas znaczące koszty a finalnie Twoje niezadowolenie, które i dla nas jest dotkliwe!
  • Agresja, presja i uszczypliwość nie przyspieszą nic poza złym samopoczuciem, przez kilka kolejnych dni.
  • Przeszło 70% oferowanych towarów wysyłanych jest bezpośrednio od naszych dostawców, tam też zdarzają się przeoczenia, które postaramy się wyprostować!
0 %
Odsetek wszystkich zgłoszeń, gdzie uszkodzenie powstało w transporcie

W celu uniknięcia nieporozumień przy zgłoszeniu reklamacji, prosimy o nie wysyłanie towarów bez wcześniejszego kontaktu z nami. Tak jak Ty, pragniemy aby czas rozpatrzenia reklamacji był jak najszybszy, w tym celu prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą.

1. Wykonaj zdjęcia

Wykonaj możliwie dużo zdjęć produktu, który chcesz reklamować. To bardzo nam pomoże!

  • Przeczytaj nasze wskazówki jak zrobić zdjęcia reklamowanego produktu, to najbardziej krytyczna część dokumentacji!
  • Maksymalny rozmiar jednego zdjęcia do załadowania to 8mb.
  • Im więcej zdjęć wyślesz, tym łatwiej będzie nam podjąć decyzję zaocznie.

Zanim zaczniesz:
- włącz światło w pomieszczeniu, lub lampę błyskową, lub stań bliżej okna,
- zdjęcia nieostre niewiele nam pomogą, podeprzyj telefon lub aparat.


Zrób kilka zdjęć opakowania z różnych stron, tak by jego krawędzie sięgały kadru.

Pokaż nam materiały użyte do zabezpieczenia, bez znaczenia czy wypakowałeś produkt czy jest jeszcze zabezpieczony.

Zrób kilka zdjęć produktu w pełnym kadrze. Nie ważne gdzie je wykonasz.

Wykonaj zdjęcie uszkodzenia / wady z bliska, może ich być kilka.

2. Wypełnij formularz

Wypełnij formularz on-line lub skorzystaj z wersji PDF do wypełnienia własnoręcznie.

  • Formularz znacząco przyspiesza procedowanie reklamacji, prosimy wypełnij go dokładnie.
  • Przeczytaj pytania innych Klientów (przewiń), poznaj swoje prawa jak i obowiązki.

3. Oczekuj na kontakt

Oczekuj na kontakt z działu reklamacji, który poinformuje Cię o rozpoczęciu procesu reklamacyjnego drogą mailową.

  • W ciągu 24h od zgłoszenia (w dni robocze), wyślemy do Ciebie email potwierdzający zarejestrowanie reklamacji.
  • Reklamacja zostanie rozpatrzona w najkrótszym możliwym terminie, nie przekraczającym 14 dni roboczych.
  • Wiemy, że chcesz zakończyć sprawę czym prędzej. My również! Czasem musimy poczekać w kolejce spraw naszych dostawców.

Zdajemy sobie sprawę, że zależy Ci na czasie aby czym prędzej korzystać z zakupionego towaru, więc opiszemy krótko co dzieje się dalej po Twoim zgłoszeniu.



✓ Weryfikujemy czy dostarczone zgłoszenie jest kompletne i czy można rozpatrzyć reklamację zaocznie (najczęściej gdy brakuje elementów lub produkt posiada wadę fabryczną) by nadać jej szybszy przebieg,



✓ Jeśli stwierdzimy wadę, kontaktujemy się z producentem aby zweryfikował zgłoszony problem towaru. To najdłuższa część procesu ponieważ nasi dostawcy to również firmy zagraniczne więc i czas odpowiedzi jest wydłużony (nawet do kilku dni),



✓ W międzyczasie sprawdzamy jak szybko możemy uzyskać zamienny element lub produkt oraz jakie inne rozwiązania możemy zaproponować. To kolejne kilka dni zanim potwierdzą się daty dostaw lub zweryfikowane zostaną działy produkcji i magazyny,



✓ Niezwłocznie po uzyskaniu kluczowych informacji, zostaniesz o wszystkim poinformowany osobną wiadomością z działu reklamacji. Rzecz jasna każda reklamacja jest inna i nie należy sugerować się powyższym schematem.



Chcemy tylko pokazać Ci, że staramy się rozwiązać Twoje zgłoszenie najszybciej jak to możliwe ♥

Przydatne informacje

  • Wstrzymaj się z wysyłką reklamowanego towaru, być może wystarczy że doślemy element/y na wymianę.
  • Proszę daj nam kilka dni na zebranie informacji oraz konsultację z producentem, tak by reklamacja przebiegła sprawnie.
  • W razie potrzeby wysyłki reklamowanego towaru, zaaranżujemy z Tobą odbiór przesyłki.
  • Jeszcze raz prosimy, wykonaj zdjęcia zgodnie ze wskazówkami, to bardzo krytyczne dla lepszego zrozumienia sytuacji.
Dziękujemy, że poświęciłeś czas na kwestie, które są istotne dla bezproblemowego przeprowadzenia reklamacji.

Często zadawane pytania

image

Ile czasu zajmuje reklamacja?

Decyzja co do rozpatrzenia reklamacji - jeśli sprawa nie wymaga oględzin produktu - podejmowana jest przez nas często w ciągu 24-48h. To proces wymiany czy dosłania elementów może zająć od kilku dni, czasem do kilku tygodni jeśli dany produkt jest w procesie produkcji lub dostawy. Prosimy bądź cierpliwy, naprawdę działamy jak szybko to możliwe.

image

Dlaczego mam spisać protokół szkody?

Protokół szkody jest dla nas jedynym dokumentem, który jest uznawany przez firmy kurierskie jako podstawa do złożenia reklamacji w przypadku uszkodzenia przesyłki. Choć nie jest to Twoim problemem, pomagasz nam aby odzyskać część odszkodowania za uszkodzenie, które często nie pokrywa nabycia przez nas drugiej sztuki towaru który do Ciebie odsyłamy oraz ponownych kosztów wysyłki.

image

Czy mogę zwrócić uszkodzony produkt?

Jeśli nie minęło 14 dni kalendarzowych od otrzymania przesyłki a towar nabyłeś/aś jako Konsument, możesz skorzystać z prawa zwrotu. Jeśli te warunki nie są spełnione możesz żądać naprawy lub wymiany na produkt wolny od wad. Odstąpienie od umowy możliwe jest wyłącznie w przypadku braku możliwości naprawy. *Podstawa prawna Prawa konsumenta Art 43d.
*Podstawa prawna Prawa konsumenta Art 43e.

image

Czy produkty mają gwarancję?

Nasz sklep oferuje produkty producentów i importerów, z których część oferuje gwarancję na produkt lub jego elementy (np. LED). Jeśli dany produkt posiada gwarancję, zostanie ona dostarczona w formie papierowej wraz produktem. Jeśli chcesz powołać się na gwarancję, musisz taką posiadać aby znać jej postanowienia i warunki.

Koszyk

Koszyk jest pusty

 

Panel Klienta

Panel Klienta

Nie masz konta?
Załóż konto