FORMULARZ REKLAMACJI

Jest nam przykro jeśli nie możesz cieszyć się w pełni produktem zakupionym w naszym sklepie.
Skorzystaj z poniższego formularza on-line aby ułatwić sobie proces reklamacji towaru.


Podaj dane dzięki którym będziemy mogli zidentyfikować Twoje zamówienie w sklepie

Podaj adres gdzie znajduje się towar (ulica i numer budynku, kod pocztowy oraz miasto)

Podaj numer zamówienia lub dokument sprzedaży

Wybierz datę kiedy zakupiłeś towar

Podaj telefon w razie dodatkowych pytań

Podaj email na który możemy przesłać korespondencję na temat reklamacji


Opis wady / uszkodzenia

W tej sekcji opisz dokładnie wadę reklamowanego towaru. Nie widzimy produktu tak jak Ty teraz, więc wszystko co napiszesz będzie dla nas pomocne.

Wypełnij tę część jeśli wada / uszkodzenie ukazało się po otwarciu paczki, nie podczas dłuższego użytkowania.

Paczka nie posiada:

  • wgnieceń
  • rozdarcia
  • dziur
  • nie jest oklejona taśmą firmy kurierskiej

Dane firmy kurierskiej są tez na etykiecie na opakowaniu

Zgłoszenie uszkodzenia przesyłki InPost

Kliknij powyższy link i zgłoś uszkodzenie, resztą zajmiemy się za Ciebie!

Zgłoszenie uszkodzenia przesyłki DPD

Kliknij powyższy link i zgłoś uszkodzenie, resztą zajmiemy się za Ciebie!

Zgłoszenie uszkodzenia przesyłki DHL

Kliknij powyższy link i zgłoś uszkodzenie, resztą zajmiemy się za Ciebie!

Wybierz rodzaj zgłoszenia: Protokół szkodowy

Zgłoszeniem uszkodzenia zajmiemy się za Ciebie!

Zgłoszeniem uszkodzenia zajmiemy się za Ciebie!

Zgłoszeniem uszkodzenia zajmiemy się za Ciebie!


Wpisz nawę uszkodzonego produktu lub link

Wgraj zdjęcia produktu w pełnym kadrze (możesz dodać kilka)

Wgraj zdjęcia wady / uszkodzenia (z bliska) (możesz dodać kilka)

Wgraj zdjęcia opakowania (z dystansu) oraz dodatkowe zdjęcia wypełnienia / zabezpieczenia (możesz dodać kilka)

Po otrzymaniu tego zgłoszenia, skontaktujemy się z Tobą wyceniając obniżenie wartości. Jeśli go nie uznasz, wymienimy produkt na wolny od wad.

Po otrzymaniu tego zgłoszenia, rozpoczniemy procedurę reklamacyjną. Daj nam chwilę na zebranie wszystkich istotnych informacji. Skontaktujemy się z Tobą uzgadniając dalsze kroki działania.

Jeśli jesteś Konsumentem i nie minęło 14 dni od otrzymania produktu oraz nie jesteś zainteresowany wymianą produktu na wolny od wad, przysługuje Ci prawo zwrotu na ogólnych zasadach. W tym celu przejdź do strony zwrotów klikając tutaj.
W innym przypadku możesz przesłać do nas swoją propozycję, jednak zawsze staramy się aby w pierwszej kolejności dostarczyć Ci sprawny produkt.


Wpisz nawę uszkodzonego produktu lub link

Wgraj zdjęcia produktu w pełnym kadrze (możesz dodać kilka)

Wgraj zdjęcia wady / uszkodzenia (z bliska) (możesz dodać kilka)

Wgraj zdjęcia opakowania (z dystansu) oraz dodatkowe zdjęcia wypełnienia / zabezpieczenia (możesz dodać kilka)

Jeśli jesteś Konsumentem i nie minęło 14 dni od otrzymania produktu oraz nie jesteś zainteresowany wymianą produktu na wolny od wad, przysługuje Ci prawo zwrotu na ogólnych zasadach. W tym celu przejdź do strony zwrotów klikając tutaj.
W innym przypadku możesz przesłać do nas swoją propozycję, jednak zawsze staramy się aby w pierwszej kolejności dostarczyć Ci sprawny produkt.


Wpisz nawę uszkodzonego produktu lub link

Wgraj zdjęcia produktu w pełnym kadrze (możesz dodać kilka)

Wgraj zdjęcia wady / uszkodzenia (z bliska) (możesz dodać kilka)

Wgraj zdjęcia opakowania (z dystansu) oraz dodatkowe zdjęcia wypełnienia / zabezpieczenia (możesz dodać kilka)

Jeśli jesteś Konsumentem i nie minęło 14 dni od otrzymania produktu oraz nie jesteś zainteresowany wymianą produktu na wolny od wad, przysługuje Ci prawo zwrotu na ogólnych zasadach. W tym celu przejdź do strony zwrotów klikając tutaj.
W innym przypadku możesz przesłać do nas swoją propozycję, jednak zawsze staramy się aby w pierwszej kolejności dostarczyć Ci sprawny produkt.


Wpisz nawę uszkodzonego produktu lub link

Wgraj zdjęcia produktu w pełnym kadrze (możesz dodać kilka)

Wgraj zdjęcia wady / uszkodzenia (z bliska) (możesz dodać kilka)

Wgraj zdjęcia opakowania (z dystansu) oraz dodatkowe zdjęcia wypełnienia / zabezpieczenia (możesz dodać kilka)

Jeśli jesteś Konsumentem i nie minęło 14 dni od otrzymania produktu oraz nie jesteś zainteresowany wymianą produktu na wolny od wad, przysługuje Ci prawo zwrotu na ogólnych zasadach. W tym celu przejdź do strony zwrotów klikając tutaj.
W innym przypadku możesz przesłać do nas swoją propozycję, jednak zawsze staramy się aby w pierwszej kolejności dostarczyć Ci sprawny produkt.


Wpisz nawę uszkodzonego produktu lub link

Wgraj zdjęcia produktu w pełnym kadrze (możesz dodać kilka)

Wgraj zdjęcia wady / uszkodzenia (z bliska) (możesz dodać kilka)

Wgraj zdjęcia opakowania (z dystansu) oraz dodatkowe zdjęcia wypełnienia / zabezpieczenia (możesz dodać kilka)

Jeśli jesteś Konsumentem i nie minęło 14 dni od otrzymania produktu oraz nie jesteś zainteresowany wymianą produktu na wolny od wad, przysługuje Ci prawo zwrotu na ogólnych zasadach. W tym celu przejdź do strony zwrotów klikając tutaj.
W innym przypadku możesz przesłać do nas swoją propozycję, jednak zawsze staramy się aby w pierwszej kolejności dostarczyć Ci sprawny produkt.


Nazwa produktu 6 - opis uszkodzenia, itp.

Wgraj zdjęcia produktów oraz opakowań


Dziękujemy za wypełnienie tego formularza.
Zaraz po zarejestrowaniu zgłoszenia, opracujemy dla Ciebie rozwiązanie i poinformujemy Cię o tym.
Prosimy o cierpliwość, czasem potrzebujemy kilku dni na zebranie wszelkich potrzebnych informacji, w tym również od producentów.

Koszyk

Koszyk jest pusty

 

Panel Klienta

Panel Klienta

Nie masz konta?
Załóż konto