Często zadawane pytania

image

Czy mogę zobaczyć produkty na żywo?

Niestety nie, nasza firma nie posiada salonu. Ilość oferowanych produktów zajęłaby obszar większy niż powierzchnia sklepu Ikea. Istnieje jednak możliwość odbioru zamówienia osobiście w naszym biurze w Katowicach. W tym celu wybierz sposób dostawy "Odbiór osobisty" podczas składania zamówienia.

image

Czy mogę otrzymać fakturę?

Oczywiście! Z uwagi na profil naszej firmy, każdy Klient otrzymuje Fakturę zakupową zaraz po wysyłce zamówienia. To Ty decydujesz w chwili składania zamówienia na jakie dane ma być wystawiony dokument. Po złożeniu zamówienia, nie ma możliwości zmiany danych z osoby fizycznej na firmę jeśli podczas składania zamówienia nie został podany numer NIP. Podstawa prawna Ustawa o VAT Art 106b.

image

Kiedy otrzymam fakturę?

Dokument sprzedażowy zostanie przesłany na wskazany w zamówieniu adres email, zaraz po wysyłce zamówienia. Nie ma możliwości wystawienia dokumentu sprzedaży przed wysyłką. Wyjątkiem jest wystawienie faktury zaliczkowej jeśli otrzymaliśmy wcześniej wpłatę i planowana jest odległa data realizacji zamówienia.

image

Gdzie mogę odebrać zamówienie osobiście?

Złożone zamówienie możesz odebrać w naszym biurze, zgodnie z datą realizacji wskazaną na karcie produktu lub drogą sms/email. Adres odbioru Decolab24.pl
Aleja Korfantego 191 Budynek A
40-153 Katowice

image

Kiedy otrzymam zamówione produkty?

W celu określenia daty realizacji wejdź na kartę produktu i zapoznaj się z przewidywaną datą wysyłki. Po złożeniu zamówienia, wyślemy SMS na twój numer telefonu oraz na adres email, dokładną datę planowanej wysyłki. Wejdź na dedykowaną podstronę tutaj i dowiedz się o zasadach realizacji zamówień.

image

Jak mogę zapłacić za zamówienie?

Nasz sklep oferuje takie płatności jak:
- tradycyjny przelew bankowy
- szybka płatność PayU (e-przelew, karta płatnicza)
- Raty Pay
- odroczona płatność PayPo
- płatność za pobraniem.
Nasze biuro nie posiada terminala płatniczego ani możliwości przyjmowania gotówki, więc jeśli zdecydowałeś się na odbiór osobisty zamówienia, musi ono zostać wcześniej opłacone. Więcej informacji o płatnościach przygotowaliśmy na dedykowanej stronie, którą znajdziesz tutaj.

image

Co z dostawą, jeśli nie ma mnie w domu?

Kurier skontaktuje się z Tobą w celu umówienia dostawy (choć nie ma takiego obowiązku). Jeśli tego nie zrobi powinien zostawić wiadomość (SMS lub e-mail) o ponownym terminie dostawy. W tej sytuacji najlepiej jeśli skontaktujesz się z firmą kurierską / kurierem doręczającym przesyłkę i umówisz inny termin doręczenia. Koszt wysyłki zamówienia obejmuje dwie próby doręczenia.
Zobacz podstronę w tym temacie tutaj.

image

Czy muszę ponieść koszty w razie nie odebrania przesyłki pobraniowej?

Tak, wynika to z zawarcia umowy sprzedaży zawartej na odległość. Do momentu trwania takiej umowy, wszelkie koszty wynikające z niewywiązania się przez Kupującego z tej umowy muszą zostać przez niego pokryte.

Koszyk

Koszyk jest pusty

 

Panel Klienta

Panel Klienta

Nie masz konta?
Załóż konto